apparently i have no choice this time either.

Nu vart man tvingad att skriva ett blogginlägg av Sandra Dee. :) Jag vet inte vart mig blogglust har tagit vägen, men tror att den kommer tillbaka snart, så ni som läser min blogg behöver inte vara ledsna. ;) Den här helgen var jag nykter på fredagen och redlös på lördagen. Det har inte hänt så mycket av intresse i mitt liv just, förutom at jag kanske snart får en praktik. *hoppas hoppas hoppas* Det betyder liksom att jag kommer ha nåt att göra på dagarna och inte bara sitta hemma coh moffa chips och grejer.

Någon som har tips på mat man kan göra med köttfärs?
Köttfärssås, biffar, lasagne, köttbullar och tacogratäng vet jag redan.
Har ni tips på nåt annat? :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: matilda

gillar din header =)

2010-01-26 @ 00:52:40
URL: http://mittlivsomung.blogg.se/
Jag heter: Bögjävel

Hej! Allt bra? :)

2010-01-26 @ 01:24:08
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Jag heter: alex

Kålpudding! Seriöst, det låter äckligt, men det är det inte. Det smakar ljuvligt! Och chili con carne! Annars så är det ju bara att variera kryddningen i de rätter du brukar laga så är det nästan som en ny rätt. :D

2010-01-26 @ 10:07:04
Jag heter: Bögjävel

Härligt hörru! :) Det är bra med mig, typ! Jag har världens huvudvärk. Haft en bra dag då? :) lasagnETTE!

2010-01-26 @ 17:09:51
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Jag heter: RAGNHILD

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH KÅLPUDDING Rosie vi måste göra kålpudding nån gång. och nikkaluoktasoppa!

2010-01-26 @ 19:06:58






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0