The year of 2009.

Året som var har verkligen varit en bergochdalbana för att få fram rätt ord! Jag har mått så dåligt att jag nästa blev alkoholist, jag har mått så bra att jag svävade på rosa moln, men inget däremellan, det är ganska konstigt. Ett exempel, en person med diagnosen borderline kan bara se svart eller vitt, med det menar jag att någonting kan vara bra eller dåligt, det finns liksom ingenting däremellan, gråskalorna existerar inte. Bara för att jag skriver det betyder det inte att jag har den diagnosen eller så, ville bara förklara på ett sätt som ni förhoppningsvis ska förstå. Dålig på att förklara saker är jag och det står jag för.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, ryggen har blivit lite bättre faktiskt. Maten blev jättegod, men jävlaranamma vad mycket det blev! O.o
Appropå ingenting!  Min säng pajar helt snart, så fort jag lägger mig i den knakar det väldigt oroväckande. >.< Ett jobb till mig någon? Då kan jag köpa ny säng, micro, ny soffa, köksknivar, en ny dator, ja ni attar, det som behövs. Min soffa jag har nu åker på tippen så fort min kära far har tid att skjutsa mig bort med den. Tänkte faktiskt att jag skulle ta upp 90-sängen som står nere i källaren och ha den som soffa, tänk er liksom, en helt vanli 90-säng med massor med kuddar och mys, perfekt att sitta i och tar inte stor plats! *tummen upp för den idén*

Nu blir det till att försöka sova och vända tillbaka dygnet, Charmed eller Ghost Whisperer nästa. :)

För mig symboliserar den här bilden närhet och trygghet.
Där Markus är finns mitt hjärta. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD

när jag var ut och rökte idag så hörde jag glassbilen. och nu när du ändå skriver om 2009 så måste jag ju få dela med mej av minnet som flaffade upp! kommer du ihåg den gången vi faktiskt köpte glass från glassbilen? du slängde dej upp i fönstret och vrålade "KAN JAG BETALA MED KORT?!" och glassmannen svarar "JAAAAA!" och du vrålar "ÅÅÅÅK INGENSTAAANS JAG KOMMMEEEEEER!!", bäst :D

2010-01-27 @ 23:43:40






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0