Trying not to be negative.

..men det är inte särskilt lätt. Kylskåpet är snart tomt, känns som att lägenheten bara blir mindre och mindre för varje dag som går. Det fårliksom inte plats någonting i längre. Vardagsrumsbordet tar upp halva rummet, soffan är hemsk, det fattas kuddar så det ser väldigt tomt ut! O.o

Nej, nu ska jag inte vara negativ nå mer. Får ta sista maten idag och göra en klockren wook tänkte jag! :) Micka ska ev sova här i natt med, så Rosie är nöjd så långt! :D Jag luktar jordgubbe! :D Har ett bodybutter som luktar jordgubb och håller min hud mjuk. *gilla*

Neej nu blir det mera Charmed och vänta på att man kan ringa till folk utan att dom slår ihjäl en nästa gång man träffas. ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0