A walk down memory lane.

Har suttit och läst igenom gamla inlägg och kollat på gamla videobloggar. Snacka om att jag har skrivit ner en HEL del här, och mer ska det bli! Känns både smärtsamt och skönt att få läsa igenom gamla minnen och se gamla upplevelser. Som sagt så är det alltid lättare sagt än gjort att glömma saker och ting. Alkoholen var min bästa vän ett tag. Höll mig ifrån alla vänner med flit tillochmed ett tag. Ville bara vara själv själv själv. Nu är det annorlunda. Men som jag skrev igår, så är det underbart med ensamtid ibland med. Helt tyst och lugnt. Men när det gäller mig så behövs det inte så mycket av det. :) Rosie gillar sällskap nuförtiden!

Ska ner på körskolan med pappa kl 11, sen vet jag inte vad som händer. Ska nog hem och bara ta det lugnt framför en film eller så. Det kommer upp en videoblogg någon dag här framöver tror jag, beror på om min telefon har sagt upp sig tills dess eller ej. :O


Stay tuned, darlings.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon :) Hopppas du sovit gott :)

2010-07-20 @ 07:56:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Jag heter: Maja

Kan vara lärofyllt att ibland läsa lite av det man skrivit förut. Då får men en tillbakablick i hur man har mått och hur man har hanterat vissa situationer. På gott och ont.

2010-07-20 @ 08:25:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Jag heter: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: god morgon :) aha ojdå hihi :) nej kan inte sova så kollar igenom alla inlägg på starsida på typ senast skrivna :) hoppas du sover skönt ikv :D

2010-07-20 @ 08:32:52
URL: http://vadfanskajagheta.se






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0