Confession.

Ska jag vara helt och hållet ärlig så har jag gjort ett X antal videobloggar, men har inte lagt ut dom pga mitt fallande självförtroende. Men det är påväg uppåt, hoppas jag. Ni vet att man ibland har sådana där dagar när man ser sig själv i spegeln och utbrister: "HELL NO! Jag går inte utanför dörren idag!" Nog för att jag går ut, men vill inte lägga upp någon videoblogg. Snart kommer det upp någon ska ni se! :) Have patience, darlings. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Vahetere...orka?

När kommer du till Hånåkni och hälsar på då? :) Bor där i två veckor nu.. :)

2010-07-27 @ 11:27:55
URL: http://vahetereorka.blogg.se/
Jag heter: E ♥ Aspelin

Menar du dom här: ♥ ? :) Tryck på Alt och 3;an på sidan. Inte nummerraden ovanför bokstäverna. Annars kan du kopiera hjärtat & klistra in i kodmallarna bara :) Behövs ingen extra kod.. & självklart kan jag fota er, säg till dag % tid bara :)

2010-07-28 @ 21:19:22
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0