Faaaar away from home.

Alltså ni anar inte hur mycket jag har kunnat slappna av sen jag kom ner till min syster. Snacka om att man har varit på helspänn dom senaste jadu.. Åren? månaderna? Vet inte riktigt vad jag ska välja.
Vad säger detta mig då? Flytta till Växjö? Njae, inte direkt min kopp thé, men tack för erbjudandet hjärnan lilla. :)

Mitt mål just nu är att få en lägenhet jag vill bo i, i Mora, körkortet, och såklart ett jobb som betalar mat och räkningar, ganska tvärtemot vad soc gör. Nej, nu måste jag fan sova! *kollar på klockan*


Natti!





Saknar min älskade lilla tjej. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: M

Så du har börjat trivas i mora igen? :) great! <3

2010-07-11 @ 14:22:14
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0