R.I.P my sweetie <3

Lillan dog för några timmar sen, fattar inte att det är sant! Saknar henne så mycket redan. Det har varit så varmt, det är både katter och fåglar som har gått bort idag pga värmen. Och sen min älskade lilla pälsboll. :( Matte kommer alltid att älska dig Lillan. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Em

Beklagar verkligen Rosie.. somnade hon bara in? :(

2010-07-04 @ 02:20:09
URL: http://lillyflorence.cybersite.se/
Jag heter: Dee

var det pga värmen så har du misslyckats som djurägare stort! så svårt är det inte att hålla henne sval så du kan inte skylla på värmen! känner att jag blir väldigt upprörd även om jag inte borde bry mej alls men det finns mycket du kunde ha gjort. det är inte svårt att se till att hon t.ex. hela tiden har en påse eller liknande med kallt vatten i buren att luta sej emot, eller ställa ner henne i källaren där det är svalare. och hela tiden se till att kallt vatten finns att dricka.

2010-07-04 @ 08:48:49






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0