Birthday coming up.

Min blogg blir 2 år den 10:e. Jag är ganska imponerad av mig själv att jag har klarat av att inte radera den helt och hållet. Många gånger har jag faktiskt tänkt tanken, men har stoppat mig själv i sista sekund. Jag älskade verkligen att blogga ett tag, sen försvann den viljan, men nu känns det rätt att skriva igen. För det mesta så är det bara när jag mår riktigt dåligt som jag bloggar som mest. Nuförtiden är jag som sagt arg mest hela tiden, men tror att det börjar gå uppåt. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt. :)
Igår fick Lillan följa med ut och träffa Buus och Marie en stund, min lilla älskling. <3
Hon verkar tycka om Buus väldigt mycket. :)
Hon är verkligen min lilla ögonsten. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Kiwi

Du vet om att du kan blogga ur dig din ilska också? Vill du veta hur? Jag kan skicka ett hittepåinlägg till dig :) Så kanske du blir av med ilskan ^^

2010-06-03 @ 09:34:03
URL: http://missducky.eu






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0