Too much to think about atm.

Har mycket att tänka på som sagt. Vet varken ut eller in om någonting längre. Förvirrad all the time. Har iaf fått två erbjudanden på lgh där jag vill bo. Nu är det bara att hoppas på att jag får en av dom! Flyttar jag härifrån kommer jag må hundra gånger bättre! That's a fact! Så fort jag kommer utanför dörren mår jag mycket bättre. Ja, jag vet nu klagar jag men jag måste klaga någonstans. Det är VARMT! I natt somnade jag inte förrän runt 6, vaknade av mobilen kl 14, sen var det bara att smita ner på stan och fixa alla ärenden! Nu är iallafall allt klart! Resterande pengar kommer in på fredag förhoppningsvis! Nu ska jag bara ta hans om disken sen plocka upp lite här hemma, det är väl fan vad snabbt det blir grejer överallt. :O Tvättid imorgon! ÄNTLIGEN!

Jag och Malin på midsommardagen. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0