Angry all the time.

Jag är arg nästan varenda dag. Min stubin är ungefär en millimeter nuförtiden. Jutta frågade mig nyss vad jag är arg på. Mitt svar vart: Take your pick. Med andra ord, det är bara att välja, det finns mycket som irriterar mig, minsta grej som händer gör att jag fräser ifrån. Men ni som umgås med mig, ta det inte personligt. Jag är hellre arg än ledsen hela tiden. Annars har det inte gått en dag utan att jag har gråtit. Nu kommer allting ut i ilska. Maybe that's a good thing?

Var bara det jag ville säga.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Kiwi

Försöka kommentera här då ?..

2010-03-19 @ 22:31:55
URL: http://stampy.blogg.se/
Jag heter: RAGNHILD.

själv är jag först totalförkrossad och tårarna sprutar oavbrutet efter det hänt något, vi kan ta Martin som exempel. sen blir jag bara jävligt arg och ilskan hjälper en att ta avstånd och få perspektiv på saker och ting, när ilskan sen har lagt sej så mår man mycket bättre igen :)



men å andra sidan är vi kvinnor och en viss tid varje månad är vi ganska lättretliga..........



btwbtwbtw! jag såg på en dokumentär på svtplay alldeles nyss, visste du att världens största Eremitkräftor mäter strax över EN HEL JÄVLA METER MELLAN TASSARNA?! ;______; jag kommer ha mardrömmar resten av mitt liv.

2010-03-19 @ 22:41:58






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0