Fantasy? Gone.

Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om. Dagen börjar med att jag försover mig och sumpar två dagars närvaro från Communicare. >.< Det är helt och hållet mitt eget fel, vet redan det. Har nyss käkat, fy satan vad mättt ja blev! O.o Blir nog att glo på någon film snart och bara slappna av, senare blir det till att skriva på artikeln! Måste fan göras nu!


Wish me luck?
Har lyckats göra illa mig.
Snacka om att man är skillad om man lyckas halka i hallen. haha

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

mitt verk. :D

2010-03-23 @ 22:59:50
Jag heter: M

Haha men Rosie då! xD



PUSS!

2010-03-25 @ 21:01:43
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0