If i do it, will i regret it for the rest of my life?

Det skulle bli som att förlora en del av sig själv. Men du bryr dig inte och verkar som att du inte har gjort det heller, ignorerar allt jag säger och bara är irriterad. Ska jag hota med att bryta helt? Jag kommer att ångra det, det vet jag, men det kanske är det bästa? Men inget gensvar alls från dig, du bara stack. :(

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sabina

Mattias hotade också flera gånger att bryta helt när det var slut mellan oss men vi klarade inte av att vara ifrån varandra, vi är för nära.

Så ge det lite tid istället tycker jag! Han bryr sig nog men det är svårt att veta hur man ska bete sig när man har gjort slut.

2010-03-10 @ 12:04:57
URL: http://madamchronicle.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0