The truth is out there, and it hurts.

Jag saknar livet som det en gång var för ca 4 år sen, innan allting hände, jag hade precis tagit mig ur ett förhållande från helvetet och mådde bra igen, jag hade ett självförtroende, vågade lite på människor, hade inte vänner som sviker gång på gång. Dom som vill får ta åt sig. Jag är bara så innihelvete jävla trött på allt det här! Ge mig en tidsmaskin och flytta tillbaka mig 4 år.
Jag är arg nästan jämt nuförtiden, min stubin är 0.0002 mm lång. Och det är inte pga det ni tror. Det är faktiskt inte bara kärlekens fel, även fast jag nästan alltid skyller på den. Nej, det är djupare än så och dessutom ytligare än så. Det är mycket som får mig att må dåligt, men jag tar inte ut det i tårar, det är ilska. Så om jag är bitchig mot någon av er så ska ni veta att det inte är pga er, det är pga mitt mående. Jag gör allt för att inte tänka på allt dåligt, men det är faktiskt lättare sagt än gjort. Jag är så glad att jag har Lillan här med mig, min älskade lilla råtttjej. <3


Jag saknar livet som det en gång var för ca 4 år sen, innan allting hände, jag hade precis tagit mig ur ett förhållande från helvetet och mådde bra igen, jag hade ett självförtroende, vågade lite på människor, hade inte vänner som sviker gång på gång. Dom som vill får ta åt sig. Jag är bara så innihelvete jävla trött på allt det här! Ge mig en tidsmaskin och flytta tillbaka mig 4 år.



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0