Thoughts about the future.

Slutar på praktiken, klarar inte av det. All energi jag har försvinner, det är verkligen inte ett jobb för mig. Ni får säga vad fan ni vill om mitt beslut, men för en gångs skull så tänker jag faktiskt på mig själv. ska kolla praktik på dagiset nedanför mig istället. Har väntat på ett utdrag ur belastningsregistret. ÄNTLIGEN har jag fått det! Känner ju att jag bara vill flytta härifrån och börja på ny kula. Saknar sthlm så fruktansvärt mycket så att det inte finns. Får jag någonstans att bo tillfälligt så funderar jag på att bara ta mitt pick och pack och dra härifrån för tid och evighet! Det går så mycket skitsnack här i lilla  Mora, så varför stanna kvar? Det finns inga jobb, alla känner alla och om man inte gör det så är det samma pack som alltid.

Får se hur jag gör med allting, det märks!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: syss

jag håller tummarna för dig lillsyrran de vet du! jag vill ditt bästa och att du ska ha de bra!! De där dagiset låter som en bra ide puss

2010-05-04 @ 23:28:25






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0