Då ska man testa att mobilblogga då! Får v...

Då ska man testa att mobilblogga då! Får väl hoppas på att det fungerar. Det är så mycket jag vill ha sagt, men det är lättare sagt än gjort när jag är utan internet. Jag vet att det är mitt eget fel! Men alltså ibland måste man prioritera rätt saker. Det är något jag aldrig har varit bra på, det står jag också för helt och hållet! Nu blev det som det blev med allt. Känner att jag bara vill flytta härifrån för gott, slippa all skit från alla idioter i den här hålan! Det spelar ingen roll hur jag gör, allt blir bara fel. Vi får se hur allt slutar. Det finns få människor i mitt liv jag vågar lita på, men dom som inte sviker kommer vara mina änglar för alltid. Tack för att ni finns. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0