Challenge.

Har blivit utmanad av Kiwi, och får la lov att anta den då. ;)
Jag ska berätta 8 saker om mig själv och sen utmana några st.
  1. Jag har ett jävla morgonhumör.
  2. Beroende av LOKA päron.
  3. Brukar kolla igenom samma tv-serier om och om igen.
  4. Bra lyssnare och hjälper kompisarna mer än vad jag hjälper mig själv.
  5. Improviserar för det mesta när det gäller matlagning.
  6. ÄLSKAR ostbågar!
  7. Är TOTALT egoistisk när det gäller min kudde.
  8. Lever livet som att var dag vore den sista!
Jag utmanar:
Emma
Emzo0oN
Erika
Sabina
Bettan

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Lesthi

Alltså jag skulle aldrig kunna se om en tv-serie tror jag :'D



Nu har jag gjort den :D skojig skojigt!

2011-04-27 @ 17:12:35
URL: http://lesthi.blogg.se/
Jag heter: Mikaela

sv; Det sög ju :/ verkar som att allt som går på tv är uppgjort nu för tiden.

2011-05-13 @ 11:05:22
URL: http://meeelalee.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0