Feeling bitter.

Det jag vill komma fram till är att jag försöker hela tiden räcka till, men det duger ALDRIG! Vet fan inte vad jag ska göra för att alla ska vara nöjda. Jag tjatar nu, men alltså EGENTLIGEN varför ska det inte duga? När jag ska göra något, gör jag absolut så gott jag kan! Men folk vill att jag ska vara superwoman, men that's not the case! Ingen kan göra mer än vad dom kan. Så är det bara! Blir så trött på att folk stressar sönder mig och gnäller på mig. Alltså jobbar man är det EN sak. Men alltså, en person kan inte ta hur mycket som helst, så är det bara, oavsett hur illa det är!
Ville bara säga det för denna natt.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Ducky

Du ska inte lyssna på de som stressar och gnäller på dig. Du har gjort ditt bästa och inge mer med det! Är de inte nöjda så kan de dra åt helvete. Du är inte mer än mänsklig. Låt de gnälla och ha sig. Kan de inte göra det bättre själva så ska de inte göra det alls. Nuff said! Kom till Västerås istället! ;) (OCH LANGA DITT NUMMER KVINNA!)

2011-03-18 @ 07:27:42
URL: http://missducky.eu
Jag heter: En bögs liv

Allt bra? :)

2011-03-24 @ 10:35:39
URL: http://morgans.nu






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0