We could have had it all

... faktiskt så är det så, men hur många tar egentligen chansen? Det är en fråga värd att bli ställd till många människor i dagens läge. Jag har själv ställt den till mig många gånger, men jag ignorerar det bara och fortsätter med mitt liv, det liv som jag byggt upp med många misstag, men också många bra val. Känner mig väldigt djup ikväll, vet inte vart det kom ifrån egentligen, men men, så kan det bli ibland..

In other news så väntar jag fortfarande på min dom och vad som kommer att hända härnäst. Man kan aldrig veta, tyvärr...
Aja, latooooorz!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: pikachu

Din dom? What?! O.o

2011-10-18 @ 19:12:45
URL: http://itsmepikachu.wordpress.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0