How could i be so stupid?

Vart knack kanoners igår, pga blanding av:

Koskenkorva
Jäger
Martini
Öl
Vin!


DUMMA JÄVLA IDIOT!



Denna dagen har spenderats antingen inne på toa med huvudet på toalettringen eller i soffan med massa avsnitt SVB. Det var fruktanvsärt längesen jag var SÅHÄR bakis! Fy fan! Men det är smällar man får ta helt enkelt.
Mår iaf bättre nu, bortsett från hur sliten jag ser ut. ;)



Då ska man köra alla mil hem imorgon också, detta ska bli intressant! Åker relativt tidigt så jag slipper oroa mig för alla djur som lurar på nätterna.


. Sleep tight, don't let the bedbugs bite .

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E ♥ Aspelin

Haha men det var ju Brilliance jag hade :P Men om färgen sitter kvar länge (rött har ju en tendens att försvinna fort) så kan jag nog stå ut med lite brännande i skallen nästa gång ;)

2011-09-18 @ 15:23:14
URL: http://emelieaspelin.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0