The cutest little thing

Barn! Visst så är det många säger (jag själv också),ungar är såååååå söta....när dom sover. ;)
Man ska verkligen tänka till en eller tre extra gånger innan man skaffar ett barn. Det är sorgligt att många skaffar barn bara för att det är "modernt" just nu. Jag kan erkänna att jag har velat ha barn många gånger. T.ex när jag ser Emma med Mirris sitta och mysa eller bara när Mirris kommer springande med sin snuttefilt och napp och säger "mamma komma". Mitt hjärta smälter när hon vill krypa upp i min famn och bara mysa. SÖTUNGE! ♥


Biologiska klockan tickar och tickar. Men man måste skaffa en karl och jobb och hela fadderullan innan man skaffar barn säger folk. Men varför inte göra en insemination och slippa en gnällig karl? Okej, nu vill jag inte dra alla karlar över en kam, men många karlar där ute är svin.

Aja, ville bara skriva av mig lite..


Jag är Mirris någon gång i maj, det kommer fler bilder, tro mig! ;D

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Malin

Haha, i Nusnäs ;P Min klocka tickar också... drygt. Men man blir nog aldrig redo.

2011-09-07 @ 18:07:21
Jag heter: Emma

Aaa mammas lilla tjej <3

2011-09-09 @ 09:32:14
URL: http://mittskitsnack.wordepress.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0