Honestly i dont know

Har ingen aning om vad jag ska skriva i bloggen längre.. Har inte hjärta att ta bort den heller, har liksom haft den sen 09. Vad händer i mitt liv då? Fortfarande arbetslös men söker jobb som en dåre! Lika kär i min karl, om inte mer. ; ) Blivit beroende av att spela Bubble Witch Saga på facebook, haha. :p Nyss städat här hemma..


Fattar fan inte hur alla stora bloggare kommer på vad dom ska skriva om varje dag alltså! Det är liksom mellan 5-10 inlägg om dagen dom skriver. Det kankse är 3 ggr i månaden jag orkar lägga ner energi till ett inlägg.. NÄE! Vet inte vad jag ska göra med min älskade lilla blogg.. Återkommer med svar förhoppningsvis snart. :p

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Lesthi

Äsch vad skadar den om den är kvar? :D Tänk så får du värsta rycket om ett år eller så och vill skriva, jag tycker du ska ha kvar den ^^

2012-04-20 @ 23:40:22
URL: http://lesthi.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0