Something i can never have.

Piece and quiet someone? Jag har sovit en timme i natt. Har druckit massor med cola på dagen så känner mig faktiskt inte trött konstigt nog.

Var ute och käkade med en gammal vän till mig och Sagah idag, det var riktigt trevligt. ^^ Vi gick sedan ner på kajen och tog en varsin glass, och pratade gamla minnen och vad som borde göras med våran framtid.

JAG HAR FÅTT HÅRFÄRG! :D
Ni ska bara se hur mitt hår ser ut nu, det är inte fint iallafall. Det jobbiga med rött hår är att man verkligen måste ta hand om det och färga det stup i ett och kvart i två. >.< Men jag håller ut än så länge. :) Vad tycker ni att jag passar bäst i?
Blond? Röd? Svart?  Brunt? Blåsvart?

Jag sitter och gråter just nu pga allting, tårarna bara rinner..


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Detsamma gumman ! <3 vi får ta & hitta på någonting när jag kommer hem igen tycker jag . <3

Älskar dej <3

2009-07-23 @ 04:10:19
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Faile

Jag är lat och färgar mitt hår en gång i månaden ^^''

2009-07-23 @ 09:58:35
URL: http://faile.blogg.se/
Jag heter: Andrea

Rött hår måste man inte alls färga ofta :P

Jag färgar mitt väldigt sällan och det är jättebra helatiden. Det är ju det som är skönt med rött hår. Att man sällan behöver färga det ^^ Det håller så länge.

(Du frågade förut om jag läser din blogg, ja då och då ^^)

2009-07-23 @ 13:21:39
Jag heter: Persson

Niiice ^^, vem var det du käkade med då?

Jag tycker du ska ha det rött iaf ^^,

2009-07-23 @ 15:59:32
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: RAGNHILD

ja, jag heter Ragnhild.



jag tycker du ska färga håret neonblått med mej så kan vi se ut som överlagrade mögelostar tilsammans, DU OCH JAG. <3



vill du prata så finns jag.



<3



I NEEEED TOOO SLEEEEEEEP.

2009-07-23 @ 20:00:07






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0